SIK SORULAN SORULAR

 

1. Nasıl üye olurum?
Karspor.com üyeliği ücretsizdir. Sitenin üst kısmında buluna üye ol linkine tıklayıp üyelik formunu doldurarak siteye kolay ve güvenli bir şekilde kaydolabilirsiniz

2. Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabım sayfasınızdaki üyelik bilgilerim konu başlığından kişisel bilgilerinizi görebilir ve değiştirebilirsiniz. Yeni bilgilerinizi girdikten sonra Kaydet butonuna basın.

3. Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Hesabım sayfasınızdaki üyelik bilgilerim konu başlığından Şifre alanına değiştirmek istediğiniz şifrenizi girin ve yeni yazdığım şifre geçerli olsun kutucuğunu işaretleyin. Yeni şifre bilgilerinizi girdikten sonra Kaydet butonuna basın.
4. Kargo Firması ve İrtibat Bilgilerini Öğrenebilir miyim?
Çalıştığımız kargo şirketlerinin, taşıma kuralları ve genel uygulamaları ile ilgili detaylı bilgiye, internet adreslerinden veya telefon numaralarından ulaşabilirsiniz:
Aras Kargo www.araskargo.com.tr 444 25 52
5. Teslimat adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabım sayfasınızdaki adres defterim konu başlığından mevcut adresinizde düzenle butonuna tıklayarak değiştirmek istediğiniz alanları düzenleyin. Düzenledikten sonra Kaydet butonuna basın.
6. Kargomu nasıl takip edebilirim?
karspor.com.tr'de ödeme alındıktan sonra belirttiği tedarik süresi içinde ürünü kargolar ve sisteme kargo bilgilerini girer. Kargo bilgileri e-posta adresinize ve cep telefonunuza gönderilir. Ayrıca Hesabım sayfanızdaki siparişlerim sekmesinden "KARGO TAKİP" linkini tıklayarak ve kargo şirketinin internet sitesinden ürününüzü takip edebilirsiniz.
7. Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?
www.karspor.com.tr adresi üzerinden sipariş oluşturmak için üye olmanız gerekmez. www.karspor.com.tr 'de dilediğiniz ürünleri alışveriş sepetine ekleyip, alışverişlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Sitemize üye olmanız durumunda panel başlığı altında kişisel bilgilerinizi, siparişlerinizi, hediye çeklerinizi takip edebilirsiniz. Sitemize üyelik formumuzu doldurarak birkaç adımda hızlıca üye olabilirsiniz.
8. Ürünü beğenmezsem değişim veya iade yapabilir miyim ?
Ücretsiz değişim / iade servisimiz sayesinde satın aldığınız bir ürünü 14 gün içersinde , herhangi bir neden belirtmeksizin değişim ve iade yapabilirsiniz. Örneğin bir ayakkabı aldınız ve ayağınıza olmadı , bu durumda ayakkabıyı ARAS Kargo ile tarafınızdan ödemeli olarak bizlere gönderebilirsiniz. Bu konuda dikkat etmeniz gereken tek konu ürünü sizlere gönderdiğimiz şekilde teslim etmenizdir. Ayakkabı örneğindeki olayı yaşamış olduğunuzu varsayarak , ayakkabıyı evin içinde deneyin ve ayağınıza olmadığı takdirde kutusu ve faturasıyla geri gönderin . Gönderdiğiniz ürünlerin kutularına herhangi bir zarar vermemeye dikkat ediniz.